پرش به محتوا
خانه » حقایقی در مورد کسب و کار اینترنتی که باید بدانید

حقایقی در مورد کسب و کار اینترنتی که باید بدانید

  • از

حقایقی در مورد کسب و کار اینترنتی وجود دارد که بسیاری از کاربران نمی دانند. حقایقی که ممکن است در ذهن بسیاری از افرادی که علاقه مند به راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستند اشتباه باشد.

در این مقاله قصد دارم شما را با حقایق کسب و کار اینترنتی که باید با آنها آشنا باشید آشنا کنم.

اگر تصمیم دارید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید، پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

این مقاله می تواند به افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارند کمک شایانی کند، پس تا انتها با ما همراه باشید.

حقایق کسب و کار اینترنتی:

بسیاری از افراد علاقه زیادی به راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارند، اما ممکن است یک سری حقایق در مورد کسب و کار اینترنتی وجود داشته باشد که به اشتباه در ذهن آنها ایجاد شده باشد.

اگر این حقایق به اشتباه در ذهن شما ایجاد شود، می تواند مانع موفقیت شما شود یا در نهایت از راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود منصرف شوید.

افراد زیادی هستند که اصلاً کسب و کار اینترنتی خود را شروع نمی کنند یا با شکست مواجه می شوند و خیلی زود پس از راه اندازی آن را رها می کنند.

دلیل شکست بسیاری از افراد و راه اندازی نکردن کسب و کار اینترنتی این است که از حقایق کسب و کار اینترنتی نمی دانند. در ادامه به طور کامل شما را با حقایق اساسی کسب و کار اینترنتی آشنا می کنیم.

1/ دستیابی به درآمدهای بالا در مدت زمان بسیار کوتاه:

یکی از حقایقی که باید در مورد کسب و کار اینترنتی بدانید این است که با راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق نمی توانید در مدت کوتاهی به درآمد بسیار بالایی دست پیدا کنید.

این را زیاد شنیده ام که با راه اندازی کسب و کار اینترنتی خیلی سریع پولدار می شوید. وقتی این افراد وب سایت های عالی را مرور می کنند، فکر می کنند که می توانند به سرعت به درآمد ماهانه بسیار بالایی برسند.

اما هرگز در پشت صحنه این مشاغل نمی بینند که مدیران این کسب و کارها چقدر برای رسیدن به این درآمد وقت گذاشته اند.

مثلاً نمی دانند چقدر برای گرفتن آن وام صرف کرده اند. یا چقدر برای اعتمادسازی تلاش کردند. و…

بدون تبلیغات فکر می کنند با راه اندازی کسب و کار اینترنتی می توانند به این درآمد و موفقیت دست پیدا کنند. بسیاری از این افراد فکر می کنند که با ایجاد یک وب سایت می توانند درآمد ماهانه بسیار بالایی داشته باشند.

هر کسی که قصد راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی را دارد باید این افکار را از ذهن خود دور کند. درست است که کسب و کار اینترنتی سودآورترین تجارت است.

اما برای اینکه بتوانید درآمد زیادی در ماه داشته باشید، باید زمانی را به کسب و کار خود اختصاص دهید.

کسب و کارهای پولساز و موفقی که اکنون می بینید زمان زیادی طول کشید تا به اینجا رسیدند. اگر قصد دارید یک کسب و کار اینترنتی موفق راه اندازی کنید و درآمد میلیونی داشته باشید، باید تلاش زیادی کنید و زمان زیادی را به این کار اختصاص دهید.

به افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود را دارند پیشنهاد می کنم در ابتدا به فکر کسب درآمد نباشند.

در ابتدای راه فقط باید به فکر ایجاد اعتماد برای جذب مخاطب و کاربران باشید. اگر به خوبی اعتماد ایجاد کنید، درآمدزایی به طور خودکار حاصل می شود.

اگر فکر می کنید با ایجاد یک وب سایت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود در ماه آینده درآمد کسب خواهید کرد، پیشنهاد می کنم هرگز کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی نکنید.

ممکن است چندین ماه طول بکشد تا یک تجارت اینترنتی سودآور داشته باشید. اما اگر تمام اصول راه اندازی کسب و کار اینترنتی را بدانید، می توانید اولین درآمد اینترنتی خود را در 3 یا 4 ماه اول تجربه کنید.

بنابراین یکی از حقایق در مورد کسب و کار اینترنتی که باید بدانید این است که می توانید در کمترین زمان کسب درآمد کنید.

پیشنهاد می کنم از این مقاله دیدن کنید: چرا در کسب و کار اینترنتی درآمد بالایی نداریم؟

2/ برای ایجاد وب سایت هزینه های بالایی لازم است

دومین حقیقتی که باید در مورد کسب و کار اینترنتی بدانید این است که برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خانگی نیازی به پرداخت هزینه زیادی برای طراحی سایت ندارید.

همه افرادی که این طرز فکر را داشتند موفق نبودند. درست است که بسیاری از وب سایت ها به صورت کاملا انحصاری طراحی شده اند و هزینه بسیار بالایی از آنها دریافت می شود، اما برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود نیازی به پرداخت چنین هزینه ای ندارید.

اگر واقعاً قصد راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی را دارید، نیازی به پرداخت چنین مبلغ هنگفتی برای طراحی و ساخت یک وب سایت ندارید.

شما می توانید با سرمایه بسیار کم یک سایت کاملا اختصاصی با تمام امکانات داشته باشید. برای طراحی و ساخت سایت می توانید از سیستم کاملا رایگان وردپرس استفاده کنید و سایت خود را به دلخواه طراحی و اجرا کنید.

محبوبیت این سایت ساز کاملا رایگان باعث شده تا توسعه دهندگان زیادی روی آن کار کنند و افزونه ها و قالب های زیادی برای آن طراحی کنند و به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهند.

با استفاده از این قالب ها قادر خواهید بود بدون برنامه نویسی و کدنویسی ظاهر سایت خود را به شکلی که می خواهید طراحی کنید. شما می توانید با کمک افزونه ها ویژگی های مختلف و دلخواه را در سایت خود پیاده سازی کنید.

سایت ساز وردپرس علاوه بر کاملا رایگان بودن، استفاده بسیار آسانی دارد و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. با کمک این سایت ساز شما قادر خواهید بود برای کمتر از چند انجام دهید

در عرض یک ساعت یک وب سایت کاملا حرفه ای ایجاد کنید.

راه اندازی و طراحی سایت وردپرسی اصلا سخت نیست. منابع زیادی در گوگل وجود دارد که با یک جستجوی ساده می توانید آنها را پیدا کنید. با این حال، دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای طراحی وب سایت خود ندارید و طراح وب سایت خود باشید.

برای خرید دامنه و هاست فقط باید هزینه پرداخت کنید. حتما از هاستینگ های معتبر استفاده کنید.

3- تبلیغات تنها راه موفقیت است:

بسیاری از مردم فکر می کنند که برای داشتن یک کسب و کار موفق باید آن را تبلیغ کنند. اما تبلیغات هرگز عامل اصلی موفقیت کسب و کار شما نیست.

من هرگز مخالف تبلیغات نیستم و آن را صرفاً عاملی برای تسریع روند موفقیت کسب و کار می دانم. من هرگز استفاده از تبلیغات را برای کسب و کارهای اینترنتی جدید توصیه نمی کنم.

کسب و کارهای اینترنتی که سرمایه کمی دارند می توانند از روش های بازاریابی اینترنتی استفاده کنند. با استفاده از روش های بازاریابی اینترنتی می توانید کسب و کار خود را با حداقل سرمایه یا بدون سرمایه تبلیغ کنید.

بسیاری از دوستان بر این باورند که وب سایت های موفق و بزرگ ایرانی به کمک تبلیغات می توانند به این مرحله برسند. اصلاً اینطور نیست، 99 درصد از افرادی که این طرز فکر را دارند، کسب و کار خود را راه اندازی نمی کنند زیرا فکر می کنند برای داشتن یک کسب و کار اینترنتی موفق باید هزینه زیادی را صرف تبلیغات کنند.

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی نیازی به تبلیغات نیست. با استفاده از بازاریابی اینترنتی مانند بازاریابی محتوا، سئو و بهینه سازی سایت می توانید افراد زیادی را به سایت خود جذب کنید.

پس حقیقت دیگر در مورد کسب و کار اینترنتی این است که برای داشتن یک کسب و کار موفق واقعاً نیازی به تبلیغات ندارید و می توانید با استفاده از روش های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی افراد زیادی را به وب سایت خود جذب کنید.

4/ تا زمانی که شکست نخورید هرگز موفق نخواهید شد:

من به هیچ وجه با این گفته موافق نیستم و هرگز در مورد تجارت اینترنتی صدق نمی کند. بسیاری از مردم فکر می کنند که برای داشتن یک کسب و کار موفق، باید شکست بخورند. این فقط یک تصور غلط است.

اگر می خواهید کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنید، به هیچ وجه به شکست فکر نکنید. دلیل اصلی اینکه بسیاری از مردم کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی نکرده اند ترس از شکست است.

و فکر می کنند وقتی کسب و کار خود را شروع کنند شکست خواهند خورد. این امر باعث شده است که بسیاری از افراد از راه اندازی کسب و کار خود دلسرد شوند.

اگر اصول راه اندازی کسب و کار اینترنتی را بدانید، هرگز شکست نخواهید خورد. وقتی بدانید چگونه کسب و کار خود را شروع کنید، برای کسب و کار خود برنامه دارید، هرگز شکست نخواهید خورد.

با این حال، شکست در کمین هر کسب و کاری است و باید مراقب آن باشید. در هر صورت، اگر آگاهانه کسب و کار خود را راه اندازی کنید و تمام اصول دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی را در کسب و کار خود اعمال کنید، هرگز شکست نخواهید خورد.

نتیجه:

در این مقاله با حقایقی در مورد کسب و کار اینترنتی آشنا شدید. باورهای غلط در مورد کسب و کار اینترنتی باعث می شود بسیاری از افراد در کسب و کار اینترنتی شکست بخورند یا هرگز کسب و کار خود را شروع نکنند.

امیدوارم توانسته باشم به دوستانی که این افکار غلط را دارند کمک کرده باشم تا بتوانند هر چه زودتر کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنند.

برای داشتن یک کسب و کار اینترنتی موفق، باید سخت تلاش کنید. بسیاری از دوستان فکر می کنند از آنجایی که کل فرآیند کسب و کار اینترنتی کاملا اتوماتیک است پس نیازی به تلاش نیست.

تلاش یکی از مهمترین کارهایی است که برای موفقیت باید انجام دهید. اصلی ترین و شاید تنها راه موفقیت در کسب و کار اینترنتی تلاش و صبر است.

اگر تلاش کنید و متوقف نشوید و به همان اندازه صبر داشته باشید، هرگز شکست نخواهید خورد. اگر کسب و کار اینترنتی راه اندازی نکرده اید، پیشنهاد می کنم آموزش کسب درآمد آنلاین رایگان را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *