پرش به محتوا
خانه » چه روش های دیگری برای طراحی سایت وجود دارد؟

چه روش های دیگری برای طراحی سایت وجود دارد؟

چه روش های دیگری برای طراحی سایت وجود دارد؟

تا اینجا فقط در مورد طراحی سایت با وردپرس صحبت کردیم که بهترین ابزار برای طراحی سایت است اما روش های دیگری نیز برای طراحی سایت وجود دارد که معمولا از طریق زبان برنامه نویسی انجام می شود. در ادامه به برخی از این روش ها می پردازیم…

طراحی سایت با زبان برنامه نویسی پایتون:

پایتون به عنوان یک زبان برنامه نویسی سطح بالا شی گرا، کاربردهای زیادی در دنیای برنامه نویسی دارد که یکی از آنها طراحی وب سایت است.

البته زبان پایتون به تنهایی 0 درصد از طراحی سایت را انجام نمی دهد و علاوه بر آن باید از زبان های فرانت اند مانند HTML، CSS و جاوا اسکریپت استفاده کنید و در نهایت از پایتون برای پشتیبان استفاده کنید.

پایان و ارتباط پایگاه داده . اما به طور کلی طراحی سایت با پایتون با توجه به اینکه در مقایسه با وردپرس پیچیدگی های زیادی دارد و 0% آن بر عهده برنامه نویس است، نیاز به هزینه بیشتری نیز دارد، بنابراین برای مشتری اصلا مقرون به صرفه نیست.

طراحی را به وب سایت توسعه دهنده پایتون خود بسپارید به جز در موارد خاصی که وردپرس برای اجرای این پروژه مناسب نیست. بنابراین یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون برای اهداف طراحی سایت به هیچ وجه توصیه نمی شود.

توسعه وب سایت با زبان برنامه نویسی PHP

زبان برنامه نویسی PHP به عنوان پادشاه زبان های وب شناخته می شود و در چند سال گذشته رایج ترین روش طراحی وب سایت بوده است، اما وردپرس آمد و بازار طراحی وب سایت را در اختیار گرفت، بنابراین PHP همان زمین بازی را دارد.

پایتون در بازار طراحی وب سایت ها تمام توضیحاتی که در بالا در مورد طراحی وب سایت با پایتون دادیم در مورد PHP نیز صدق می کند، اما ناگفته نماند که PHP نسبت به سایر زبان های برنامه نویسی مزیت بزرگی دارد، اینکه وردپرس با توسعه دهندگان PHP و وردپرس ساخته شده است.

طراحان قالب و افزونه کاربران وردپرس باید PHP را بدانند و این باعث می شود که زبان PHP همچنان یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی در وب باشد و افراد زیادی برای یادگیری آن تلاش کنند.

طراحی وب فرآیندی است که طی آن یک وب سایت طراحی و ساخته می شود. طراحی سایت می تواند شامل طراحی یک سایت ساده تک صفحه ای یا پیچیده ترین سایت ها و شبکه های اجتماعی باشد.

چرا طراحی وب سایت مهم است؟

شما ممکن است یک صاحب کسب و کار باشید که به دنبال استخدام یک توسعه دهنده وب آزاد، یک مدیر بازاریابی است که به دنبال ارائه یک ایده طراحی وب سایت به تیم خود است، یا دانشجویی که به دنبال شروع یادگیری طراحی وب است.

مهم نیست که چه کسی هستید یا چرا این مقاله را می خوانید. یادگیری اصول اولیه توسعه وب می تواند برای هر کسی در دنیایی که همه چیز توسط فناوری هدایت می شود مفید باشد.

اینترنت به این زودی ها راه به جایی نمی برد، در عوض هر روز بر دستاوردهای خود می افزاید و از سوی دیگر بر تعداد افرادی که به اینترنت دسترسی دارند افزوده می شود.

در حال حاضر بیش از نیمی از جمعیت جهان از اینترنت استفاده می کنند. وجه مشترک همه این کاربران اینترنت این است که از یک یا چند صفحه وب استفاده می کنند. و صفحات وب نیز به یک طراح وب نیاز دارند.

مبانی طراحی وب

حال که طراحی وب را تعریف کردیم و در مورد اهمیت آن صحبت کردیم، بهتر است به مبانی طراحی وب و اهمیت آنها بپردازیم.

1. وب سایت چیست؟

وب سایت ها در واقع فایل هایی هستند که روی سرور ذخیره می شوند. این سرورها از طریق یک شبکه جهانی به نام اینترنت متصل می شوند.

ما می توانیم صفحات وب مختلف را از طریق مرورگرهای رایانه خود مرور کنیم. گوگل کروم و اینترنت اکسپلورر نمونه هایی از محبوب ترین مرورگرهای وب هستند.

https://sakhtebusiness.ir/چگونه-بهترین-طراحی-سایت-را-انتخاب-کنیم/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *