پرش به محتوا
خانه » گفتگوی اختصاصی با مانی خوشبین در سوهجت!

گفتگوی اختصاصی با مانی خوشبین در سوهجت!

  • از


راز موفقیت مانی خوشبین به قول خودش

یکی از سرگرمی های بسیاری از مردم این است که زندگی میلیاردها نفر را در سراسر جهان دنبال کنند! نگاه کردن به عکس ها، گوش دادن به صحبت هایشان، خواندن بیوگرافی آنها… اما در بین این میلیاردرهای متنوع و رنگارنگ، جایگاه ویژه ای را کسانی اشغال کرده اند که خود را ساخته اند و در کودکی و نوجوانی زندگی سختی داشته اند… و حتی این. یک میلیاردر ایرانی است که دیگر هیچ !!! همه ایرانی ها عاشقش می شوند!

مانی هوشبین یکی از میلیاردرهای خودساخته است که بیش از 3 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و روز به روز در حال افزایش است. اما این میلیاردر ایرانی مقیم آمریکا برای رسیدن به چنین جایگاهی روزهای سخت بسیاری را پشت سر گذاشته و تلاش زیادی کرده تا کم کم به ثروت خود دست یابد و گذشته سخت و پرمشقت او یکی از دلایل محبوبیت او در بین مردم ایران است. ایرانی ها.

مانی در 14 سالگی به همراه خانواده اش به آمریکا مهاجرت کرد اما به دلیل مشکلات مالی و خانوادگی شرایط زندگی در آمریکا برای آنها مناسب نبود. آنها نه جایی برای رفتن داشتند و نه پولی برای اجاره خانه. مانی به همراه پدر و مادرش و تمام خواهر و برادرهایش مجبور بودند برای مدت طولانی پشت یک ون زندگی کنند…

اما چه شد که مانی از چنین شرایطی به یکی از میلیاردرهای معروف ایرانی در جهان تبدیل شد؟

حرف های خودش را بشنویم..!

چشم انداز ویدیو
⇓⇓⇓





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *