پرش به محتوا
خانه » رسیدن به آرزوها از طریق نوشتن + (نکات مهم)

رسیدن به آرزوها از طریق نوشتن + (نکات مهم)

  • از


یکی از راه های رسیدن به اهداف از طریق نوشتن است، در این مقاله قصد داریم به طور جامع به شما آموزش دهیم که چگونه می توانید از طریق نوشتن به اهداف خود برسید.

شما اگر اهداف خواسته های خود را بنویسید و مطمئن شوید که به اهداف خود می رسید.

طبق مطالعات، افرادی که اهداف خود را یادداشت می کنند، در دستیابی به آنها موفق تر از کسانی هستند که این کار را نمی کنند.

این بدان معناست که شما 50 درصد از طریق نوشتن خواسته های خود را طی کرده اید.

بهترین راه برای رسیدن به اهدافتان نوشتن است. در این مقاله به تفصیل درباره نحوه رسیدن به اهداف خود از طریق نوشتن صحبت کرده ایم و به شما خواهیم گفت که چگونه این کار را انجام دهید.

01

با نوشتن خواسته ها و اهداف خود، ارتعاش خواسته های خود را بسیار واضح و دقیق به کائنات می فرستید.

باید آنقدر آرزوهایتان را بنویسید که احساس کنید راه های زیادی برای رسیدن به اهدافتان وجود دارد، اما نوشتن آرزو یکی از قدرتمندترین راه هاست.

حالا می توانید آن را بپرسید چگونه خواسته هایمان را بنویسیم؟

پاسخ کامل سوال شما را در این مقاله داده ام.

02

با نوشتن خواسته های خود، درخواست خود را به کائنات می فرستید. برای اینکه ببینید آیا درخواست خود را به طور صحیح به کائنات ارسال می کنید یا خیر، باید به این آدرس بروید احساسات توجه کنید.

اگر احساس خوبی دارید، این نشانه آن است ارتعاش شما خواسته خود را مستقیماً به کائنات می فرستید، بنابراین نقش احساسات در رسیدن به خواسته ها و اهداف شما بسیار مهم است.

پس در نوشتن خواسته هایتان به این نکته مهم توجه کنید که برای رسیدن به خواسته هایتان از طریق نوشتن باید احساس خوبی داشته باشید که در مورد رسیدن به خواسته هایتان از طریق نوشتن به طور کامل توضیح داده ایم.

هنگام نوشتن خواسته های خود به احساسات خود توجه کنید.

احساس خوب نشانه آن است که شما به سمت خواسته ها و اهداف خود حرکت می کنید

احساس ناراحتی همچنین نشانه آن است که شما در حال ارسال احساسات منفی هستید و نیاز به بهبود خلق و خوی خود دارید.

رسیدن به خواسته ها از طریق نوشتن

03

برای رسیدن به آنچه از طریق نوشتن می خواهید، باید قوانین نوشتن را یاد بگیرید. اکنون سعی می کنم اصول اصلی و مهم نوشتن آرزوها را به شما بگویم.

به برآورده شدن آرزوها و الزاماتی که دارید، باید دقیقاً مشخص کنید که چه چیزی می خواهید داشته باشید.

اولین قدم برای نوشتن خواسته هایتان این است که اهدافتان را مشخص کنید. ابتدا باید دقیقا مشخص کنید که چه می خواهید و سپس شروع به نوشتن کنید.

1_در هنگام نوشتن روحیه خود را تقویت کنید

04

اولین قدم هنگام نوشتن خواسته ها و اهداف خود، احساس شماست.

برای بهبود خلق و خوی خود، باید ورودی های ذهن خود را کاملاً کنترل کنید.

علت اصلی احساسات خوب یا بد، ورودی ذهن شما یا به عبارت ساده تر افکار شماست.

افکار منفی ورودی های منفی هستند که باعث می شوند احساس بدی داشته باشید.

افکار مثبت ورودی های مثبتی هستند که به شما احساس خوبی می دهند.

حالا به این نکته مهم توجه کنید وقتی آرزوهایتان را می نویسید چه حسی دارید؟!

برای رسیدن به خواسته هایتان باید احساس خوبی داشته باشید، با این حس خوب می توانید بفهمید که آیا در مسیر خواسته هایتان هستید یا نه…

2_ موقع نوشتن حتما به اونجا برسین

05

قدم دوم برای رسیدن به خواسته ها و اهدافتان این است که از رسیدن به خواسته هایتان مطمئن باشید. وقتی خواسته های خود را با جزئیات کامل می نویسید، باید مطمئن باشید که به آنها خواهید رسید.

این یکی از بزرگترین دلایلی است که شما را از دستیابی به اهدافتان باز می دارد شک و تردید خوب.

من مطمئن هستم که شما اهداف زیادی دارید، وقتی شک دارید یک ارتعاش بسیار بسیار منفی به جهان هستی ارسال می کنید.

حالا بهترین راه برای از بین بردن این شک از خودتان است اعتماد کنید برای خداست

خدا هیچ کاری نمی تواند انجام دهد تا شما را به آن آرزو و هدفی که دارید برساند. وقتی به خدا توکل می کنید یعنی همه چیز را به خدا می سپارید و خداوند بهترین شرایط ممکن را در مسیر شما قرار می دهد تا به خواسته و هدفتان برسید.

اطمینان در دستیابی به اهداف و خواسته های شما باعث می شود که کائنات به ارتعاش شما پاسخ دهد. نوشتن آرزوها یک راه است درخواستی از کائنات است .


پیشنهاد می کنم این مقاله را بخوانید: چگونه از کائنات بپرسیم


چگونه با نوشتن به خواسته هایمان برسیم؟

نوشتن اهداف و خواسته ها باعث می شود تمرکز و توجه به خواسته های خود داشته باشیم، به همین دلیل اکثر افرادی که اهداف و خواسته های خود را یادداشت می کنند، نتایج بهتری نسبت به افرادی که خواسته های خود را یادداشت نمی کنند، دارند.

یکی از مشکلات این است که همه مردم فکر می کنند برای خود هدف و آرزویی دارند، اما در واقعیت فقط به رویاهای خود فکر می کنند.

به شما بگویم که علاوه بر تفکر کاملا مثبت، باید تلاش بدنی هم داشته باشید.

بدون تلاش بدنی، تنها با حفظ احساسات و نوشتن خواسته های خود، به نتیجه ای که باید برسید، نخواهید رسید.

حالا من به شما می گویم که چه زمانی باید کار بدنی انجام دهید تا در مسیر رسیدن به خواسته ها و اهداف خود باشید.

06

اهداف نانوشته و نانوشته مانند فشنگ بدون باروت هستند. افرادی که خواسته های خود را یادداشت نمی کنند، هرگز مهارت اولیه برای رسیدن به آن خواسته را پیدا نمی کنند.

یعنی رسیدن به اهداف و خواسته هایت ماندگاری و تلاش آنها را داشته باشید و با جزئیات بنویسید.

هدف گذاری برنامه ای است برای رسیدن به رویاها و اهداف شما البته علاوه بر آن برنامه ریزی نوشتن یک آرزو باعث می شود ارتعاشات آن را به جهان بفرستید.

اگر می خواهید بدانید جهان چیست، توصیه می کنم مقاله زیر را بخوانید.


پیشنهاد می کنیم از این مقاله دیدن فرمایید: کیهان چیست؟ ?


07

تعریف اهداف و خواسته های خود و نوشتن آنها احتمال دستیابی به خواسته های خود را چندین برابر افزایش می دهد. در حال رشد است می دهد.

البته این را بدانید که نوشتن خواسته هایتان تضمینی برای رسیدن به هدفتان نیست، بلکه یک فرصت است موفق باشید اهداف شما را برای رسیدن به خواسته خود افزایش می دهد.

نوشتن اهداف به شما کمک می کند در مسیر اهداف و خواسته های خود قرار بگیرید و به آنها برسید

حال خواهید پرسید چه ارتباطی بین آرزوها و تجربه وجود دارد؟!

ثبت خواسته ها و تلاش های بدنی برای رسیدن به آنها

09

یکی از مهم‌ترین چالش‌ها برای رسیدن به اهدافتان، ایجاد احساس خوب در احساساتتان است. وقتی اهداف خود را با یک احساس خوب تعیین می کنید، یک ارتعاش مثبت به شما می دهد.

وقتی یک ارتعاش مثبت به کائنات می فرستید باعث می شود خداوند شرایطی را در مسیر شما قرار دهد تا به آن خواسته و هدف برسید!

حالا ممکن است بپرسید چطور هستید؟

وقتی یک ارتعاش مثبت ارسال می کنید، جهان خدا مسیر دستیابی به آن آرزو را پیش روی شما قرار می دهد.

به عنوان مثال ممکن است ایده ای برای شما پیش بیاید، همان ایده ای که به ذهن شما خطور می کند راهی برای رسیدن به آن خواسته و هدف است یا ممکن است شرایطی پیش بیاید که در راه هستید.

به همین دلیل است که باید هر ایده ای که به ذهنتان می رسد را محقق کنید. شما باید تلاش بدنی کنید.

تنها وظیفه شما این است که احساسات خود را التیام بخشید، بقیه در دست خداست!

حال خود را خوب کنید تا آن ایده ها و شرایطی که شما را به آن خواسته و هدف می رساند پیش روی شما قرار گیرد.

چرا نوشتن خواسته ها و اهداف مهم است؟

08

اولین قدم برای رسیدن به خواسته ها و اهدافتان نوشتن خواسته هایتان است که باعث می شود مسیر رسیدن به خواسته ها و اهدافتان را پیدا کنید.

برای ارسال ارتعاش خواسته ها و اهداف خود زمانی که می نویسید دقیقاً چه چیزی را می خواهید از تکنیک داشته باشید تجسم خلاق استفاده کنید.

دلیل دوم ارسال ارتعاش آرزوی شماست وقتی می خواهید به خواسته و هدف خود برسید باید آن را به کائنات و کائنات بفرستید این کار باعث می شود کائنات به آسان ترین شکل ممکن راه را برای رسیدن به اهداف شما هموار کند.

سومین دلیل برای نوشتن خواسته ها و اهداف خود این است که برای رسیدن به خواسته های خود متعهد شوید، تنها تعداد کمی از افراد در دنیا برای نوشتن خواسته ها و اهداف خود وقت می گذارند.

به همین دلیل است که افراد کمی خیلی ساده و در مدت زمان بسیار کوتاهی به خواسته ها و اهداف خود می رسند.

نکات مهم برای دستیابی به اهداف نوشتن

1- مثبت اندیشی و مثبت نویسی آرزوها

10

برای رسیدن به اهداف خود از طریق نوشتن، باید همیشه مثبت فکر کنید و اهداف خود را مثبت بنویسید. بدانید که همیشه باید به اهداف و خواسته های خود برسید مثبت اندیشی انجام دادن .

اهداف خود را فقط یادداشت نکنید بلکه با یک فرآیند فکری به آنها جهت دهید و به سمت آنها حرکت کنید، سعی کنید در حین نوشتن اهداف خود اهداف خود را به ناخودآگاه خود منتقل کنید.

ذهن شما ابزار بسیار قدرتمند و موثری برای رسیدن به اهداف و خواسته های شماست که ناخودآگاه خوب و بد را تشخیص نمی دهد و قضاوت نمی کند.

تنها کاری که او انجام می دهد دستورالعمل ها و برنامه هایش است، هر چه دستورات شما مثبت تر باشد، نتایج مثبت بیشتری در زندگی خود خواهید گرفت.

مثبت اندیشی در زندگی روزمره به شما کمک زیادی می کند.

2- با جزئیات دقیق و واضح بنویسید

11

نکته دوم برای رسیدن به خواسته هایتان از طریق نوشتن این است که هرگز کلی نگویید مثلا اگر ماشین می خواهید تمام جزئیات ماشین مورد علاقه خود را یادداشت کنید مثلا:

نام خودرو، مدل خودرو، رنگ خودرو، مصرف سوخت پایین، سانروف، مدل صندلی و غیره.

این کار باعث می شود که نمایش دقیق تری از ذهن خود را به ناخودآگاه خود بفرستید، هر چه واضح تر و دقیق تر بنویسید، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

هنگام نوشتن می توانید چشمان خود را ببندید و خواسته های خود را کاملا مجسم کنید، مثلاً سوار ماشین خود شوید و دستان خود را روی صندلی های چرمی بگذارید و با تمام وجود آنها را احساس کنید.

اهداف و خواسته هایی که بیان می کنید باید واضح و مشخص باشند.

هر چه جزئیات بیشتری بنویسید بهتر است.

3- اهداف خود را در زمان حال بیان کنید

12

برای رسیدن به خواسته های خود از طریق نوشتن، خواسته ها و اهداف خود را به زمان حال بنویسید، نوشتن اهداف در زمان حال تاثیر بیشتری بر ضمیر ناخودآگاه شما خواهد داشت.

ضمیر ناخودآگاه شما هرگز در برابر زمان حال شما مقاومت نمی کند، مثلاً اگر بنویسید در آینده ثروتمند خواهم شد، ناخودآگاه شما باور می کند که در آینده ثروتمند می شوید و زمان رسیدن به خواسته هایتان کند می شود، بنابراین اهداف خود را در زمان حال بنویسید که گویی واقعاً آن خواسته و هدف را دارید.

4- بارها بنویسید و تکرار کنید

13

بارها بنویسید و تکرار کنید تا از طریق نوشتن به خواسته های خود برسید. هر چه بیشتر بنویسید، تاثیر بیشتری خواهد داشت، بنابراین به جای اینکه یک بار هدف خود را بنویسید، اهداف خود را چندین بار بنویسید و ویژگی ها و ویژگی های بیشتری به آن اضافه کنید.

نوشتن خواسته هایتان اولین قدم برای رسیدن به اهدافتان است، گاهی اوقات وقتی چیزی را نوشته اید بیشتر به آن معنا می دهید و برنامه ریزی برای آن آسان تر می شود.

در نوشتن اهداف و خواسته های خود خود را محدود نکنید، بعد از این محصول یک فصل یا یک دفترچه جداگانه برای خود بردارید و با توجه به نکاتی که در بالا گفتم اهداف خود را واضح و دقیق بنویسید.

نتیجه

اگر به دنبال رسیدن به آرزوها و شما خواسته های خود را دارید، پیشنهاد می کنم خواسته ها و خواسته های خود را با جزئیات بیان کنید دقیق و روشن نوشتن.

اگر می خواهید شروع به نوشتن اهداف و خواسته های خود کنید، باید یک دفترچه بردارید و تمام خواسته های خود را با جزئیات بنویسید.

اجازه دهید به شما هم بگویم که نوشتن خواسته هایتان تنها بخشی از آن است جاده!

الان یعنی چی؟!

یعنی اگر می خواهید به خواسته ها و اهداف خود برسید، باید تلاش بدنی هم داشته باشید. مهمترین راز دستیابی به اهدافتان این است که…

که وقتی اهداف خود را یادداشت می کنید و روحیه خود را بهبود می بخشید، ایده هایی به سراغ شما می آید که شما را در مسیر آن آرزو قرار می دهد.

این بدان معناست که شما باید فقط ایده هایی را که به ذهنتان می رسد اجرا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *