پرش به محتوا
خانه » زندگینامه برنارد آرنو – مجله موفقیت یکشو

زندگینامه برنارد آرنو – مجله موفقیت یکشو

  • از


برنارد آرنو برنامه های زیادی برای رشد و پیشرفت شرکت طراحی کرد. او در دهه نود میلادی اقدام به خرید چند تولید کننده کالاهای لوکس کرد. از جمله این شرکت ها می توان به شرکت اسپانیایی لوئوه که در زمینه مد و فشن فعالیت میکند، شرکت عطر و ادکلن گرلن، شرکت آمریکائی سِفورا و مارس جاکوبز اشاره کرد. خرید این شرکت ها توسط آرنو، شرکت LVMH را به یک غول بزرگ در صنعت تولید کالاهای لوکس تبدیل کرد.

شرکت LVMH به همراه کریستین دیور مالک 50 برند از معروفترین تولیدات کالاهای لوکس در جهان هستند. هم اکنون بیش از 56 هزار کارمند در شرکت LVMH مشغول به کار هستند که 40 درصد از این تعداد در فرانسه مشغول به کار هستند.

این شرکت بزرگ در حدود 1500 فروشگاه بزرگ و معتر در سطح جهان فعالیت می کند. به همین دلیل امکانات بسیار خوبی برای ارائه و فروش محصولات خود در اختیار دارد.

آرنو با جدیت فراوان و با تمرکز بالا بر نحوه فروش محصولات خود نظارت و کنترل دارد. او تمام مکان هایی که محصولاتش را به فروش می رسانند با دقت زیر نظر دارد.

برنارد آرنو همیشه علاقمند بود تا رسانه ای قدرتمند در اختیار داشته باشد. به همین منظور اقدام به خرید روزنامه ای اقتصادی به نام “لا تریبون” کرد. او برای خرید این روزنامه 150 میلیون یورو پرداخت کرد. اما در سال 2007 به این نتیجه رسید که لا تریبون رسانه ای که او دنبالش بوده نیست. او آن را فروخت و به جای آن روزنامه Les Echos را به قیمت 240 میلیون یورو خریداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *